De Valentijnslingerie van Hunkemöller is supersexy!

Oh boy! Hunkemöller zal je deze Valentijnsdag verassen! Deze keer gaat het allemaal om nieuwe manieren om te flirten, te verleiden en je sensualiteit te omarmen. Verwen jezelf met iets moois om de tijger in jezelf te versterken. Ben je klaar om onze wildste Valentijnslingerie te ontdekken?

Almost too hot to handle!

Voor deze speciale dag (en daarna) hebben we wat ondeugendheid toegevoegd in de speciale ‘Private Valentine’ stijlen… we fantaseren over plagen en verassen, van mooi geplaatste harten met pailletten tot speelse zwepen en kwastjes. Mooie beha’s en slips worden aangevuld met glamoureuze kousen en accessoires… Almost too hot to handle!

In winkels verkrijgbaar vanaf 20 januari. Maten tussen XS-XL en cupmaten van A-G.
Prijzen variëren van € 14,99 tot € 54,99.

Over Hunkemöller
Hunkemöller is Europa’s grootst en snelst groeiend lingeriemerk, met bijna 900 winkels verspreid over 25 landen. Het bedrijf is in 1886 in Amsterdam opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een pan-Europees omnichannel lingeriemerk. Hunkemöller produceert perfect passende, modieuze en hoogwaardige kledingstukken (van beha's tot ondergoed, nachtkleding, badkleding en andere categorieën waaronder sport). Hunkemöller is een echte omnichannel retailer en heeft in elk aspect van de business een uitgebreide technologie geïntegreerd: van een extensieve klantprofilering op basis van een loyaliteitsprogramma tot een gedigitaliseerde werving – en trainingsproces voor de retail medewerkers. De customer journey vormt de basis van de strategie van Hunkemöller en heeft geresulteerd in een probleemloze interactie tussen de fysieke en de digitale omgeving met hulp van click2brick.

Hunkemöller is voor 85% eigendom van Carlyle en het overige deel is in handen van een managementholding (Stichting HKM Holding).

www.hunkemoller.nl
https://www.hunkemoller.nl/lingerie/valentijnslingerie